MB Dragan lanseaza HotelSnagov.ro

postat la data03/21/07 | In categoria Comunicare, Interactiv Mioritic, Publicitate interactiva, Webdesign.
Autor: Mihai Dragan

Hotel Green Snagov

Ca parte a viitoarei strategii de publicitate interactiva, MB Dragan lanseaza site-ul www.hotelsnagov.ro .

Campania interactiva va fi continuata cu aparitii media in site-uri de profil business, email marketing si o campanie payperclick . Durata estimata a campaniei este de 2 luni, timp in care targetul sunt potentialii investitori interesati de hotelul amplasat pe malul lacului Snagov.

Creatie si strategie: MB Dragan.
Creditele pentru implementarea XHTML/CSS - Alex Buga.

Urmareste-ma pe Twitter | Aboneaza-te la RSS


22 Comentarii:



picsel spune:
...pe 03/21/07

lovely nice. lightbox nu interzice modificarea imaginilor cu care vine. cred că e de bun gust, pe un site în română, să apară şi next/prev/close sau image x of x traduse :)
mai multă personalitate cu un strop de atenţie :P

ps. poate am eu o problemă cu diacriticele, dar lipsa lor mi se pare la fel de naturală şi benefică precum o ţigară :D

picsel spune:
...pe 03/21/07

şii…
http://www.hotelsnagov.ro/lucrari_realizate.html în partea de jos, o mică scăpare. B. B. C.?
mi-ar fi plăcut mai multe imagini. câteva pete de culoare, cu precădere în partea de jos. fie randări, fie împrejurimi, fie chiar nişte scheme tehnice, dacă se vrea un site mai astfel. dar, nu cred, la urma-urmei, e un hotel verde, nu? :D

Dragos spune:
...pe 03/21/07

Mai multe poze, pe urma datele tehnice. Si daca as fi un investitor as dori sa aflu mai clar ce beneficii am daca investesc.

Legat de fonturi, deasemenea cel de la logo si cel pentru headinguri nu se impaca unul cu altul mai deloc.

Succes in continuare si spor la lucru!

Numai bine,
Dragos

Vlad Mereuta spune:
...pe 03/21/07

Pe prima pagina sa ai thumbnails care sunt defapt poze mari insa micsorate de browser nu mi se pare un lucru frumos.

La galerie vad ca exista thumbs, de ce nu se fac si pe prima pagina?

Spor!

Vlad Mereuta spune:
...pe 03/21/07

Inca ceva, in Firefox dreptunghiul ala de se formeaza cand apesi pe ceva (habar nu am cum sa ii zic mai corect + ca e 9 dimineata inca :p ) porneste din margine si merge pana unde se termina butonul… asta doar in FF, in IE nu.

Probabil ceva CSS scris putin mai .. ciudat?

alecs spune:
...pe 03/21/07

pls zi-mi ca nu ai facut tu logo-ul

Mihai Dragan spune:
...pe 03/21/07

Nu este un logo. Clientul nu a vrut sa investeasca intr-o identitate vizuala. Hotelul este practic de vanzare -> Identitatea vizuala va fi creata de cumparatorul hotelului.

Tudor Mateescu spune:
...pe 03/21/07

Sunt foarte curios ce rezultate va avea o campanie pay per click pentru a atrage investitori. Unde va fi ppc-ul? Romania sau strainatate?

eddie spune:
...pe 03/21/07

Alex Buga nu e well-formmed, huh? ;)) http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.hotelsnagov.ro%2Flucrari_realizate.html
Eu cred ca dupa 6 ani sau cati zice el ca are in industrie, ar trebui sa fie..

picsel spune:
...pe 03/21/07

lol, eddie. omul n-a închis valid 4 taguri şi deja te iei de experienţa lui? :)
pun pariu că nici tu nu eşti wellformed şi te-ai oprit la textul cu this page is not valid, sau poate nici nu ştiai ce să înţelegi de mai jos :P

hai să nu fim critici doar de dragul de a fi. crede-mă, eu am o istorie mai veche cu tânărul din poveste, dar asta nu mă împiedică să dau cezarului ce e al lui. plus că ştiu că a învăţat (şi) de la unul dintre cei mai buni :D

picsel spune:
...pe 03/21/07

sunt penibil când mă întorc precum Columbo, nu? :P

vroiam să mai adaug că probabil Mihai a postat aici în primul rând să-şi arate munca şi în al doilea rând să primească nişte sfaturi de la oameni cu experienţă. nu un link către w3.org ;) getit?

Tudor Mateescu spune:
...pe 03/22/07

Mihai ce de feedback bun ai. Mi-ar placea sa am si eu asa testari :)

Dan spune:
...pe 03/22/07

The requested URL /planuri/plan_coordonator.pdf.pdf was not found on this server.

Testori, da, ca atata s-a laudat :p

eddie spune:
...pe 03/22/07

@Picsel, gresesti.
Ca a “uitat” sa inchida 4 tag-uri nu e o scuza.
Incearca sa validezi si alte pagini, index-ul de exemplu ;) Acolo e mai mult. Si da, sunt “alt”-uri. Cat de greu e sa pui “alt” la o poza. Adica, sunt reguli de sintaxa xthml. E ca si cum ai fi semi-analfabet in xhtml :)
“pun pariu că nici tu nu eşti wellformed şi te-ai oprit la textul cu this page is not valid, sau poate nici nu ştiai ce să înţelegi de mai jos ”
Aici gresesti :) Sunt wellformed si inteleg ce scrie pe pagina aia de la w3.org, spre surprinderea ta.
Si nu ma iau de Alex, si eu am invatat tot cum a invatat el. “M-am luat” de modul lui de lucru, atat tot..

Alex Buga spune:
...pe 03/22/07

@ Eddie:

Man.. cand lucrezi pana la 4 dimineata ca sa termini o lucrare la timp, crede-ma ca nu e asa usor sa inchizi toate tag-urile… mai ales cand scrii cod de mana. Jon Hicks spune ca validarea nu e un MUST-HAVE. Se intampla sa mai scapi un tag doua. Nu e nimeni o masina de scris.

Cand ai deadline-uri care te asteapta dupa colt si o mana de browsere pe care trebuie sa le satisfaci, validarea e ultimul lucru la care te mai gandesti.

Si daca ai o problema cu cei sase ani ai mei, afla ca eram printre primii romani postati pe CSS Vault acum ceva vreme, nu cu unul ci cu 2 design-uri, probabil atunci cand multa lume abia afla de tableless design.

@ Picsel: Mersi pentru suport, man.

picsel spune:
...pe 03/22/07

@Ediie, îmi cer scuze dacă am fost prea acid, dar mie mi se pare toată treaba asta cu validarea o chestie să spunem snoabă.
adică, ce, nu merge site-ul? de ce alt şi nu title?
exact ce spune şi Hicks. hai să ne oprim în loc, să tragem aer în piept şi să ne bucurăm de ce avem.

uite ce frumos spune McDonough la nr. 4 aici: designobserver.com/archives/000121.html

@Alex Buga sunt convins că aşa e corect. nu e un site care să aibă de câştigat din treba cu validarea. la urma-urmei, nici paginile ro.wikipedia.org nu sunt valide şi alea mai mult ca sigur ar trebui într-un fel sau altul să ţină cont de asta, nu? :)

eddie spune:
...pe 03/22/07

Alex, don’t take it that personal :)
Si mai bine nu veneai cu scuzele alea. Cu totii avem deadline-uri and shite si ne luptam cu o mana sau doua de browsere.
Si am zis ce am zis tocmai pt ca esti unul din designerii romani pe care ii admir si chiar mi-ar fi placut sa vad ca lucrezi curat, pentru un web mai frumos si mai bun ;) Mai ales ca era un site mic si ca erorile puteau fi ff usor remediate.

@Picsel, chestia nu e deloc snoaba. Cel putin nu pt un web designer. Adica, frate, aia e treaba ta si daca si pe aia o faci cu picioarele.. Iar atitudinea “saitul se vede, deci nu mai conteaza ce e sub el ” nu duce la un web mai bun…in fine, nu vroiam si nici nu vreau sa intram in polemici.
Picsel, read this http://www.alistapart.com/articles/whereourstandardswentwrong

Group huuuuug!! :)

Vlad Mereuta spune:
...pe 03/22/07

Thumbnails-urile bueeeeeeei.

Oky, just kidding. Si nu e asa mare problema ca nu e validat de w3.

picsel spune:
...pe 03/22/07

am spus că validarea w3 e snoabă, nu codul scris corect :)
yahoo.com e valid? google.com e valid? :) despre asta era vorba.

cu validarea w3 la un moment dat se pare că doar cauţi nod în papură (nu. nu e personal). e o problemă, dar nu una care merită menţionată. that is. toate lucrurile sunt importante, dar nu în aceeaşi măsură…

şi e diferenţă între un web designer şi un web developer :P aici se poate porni o polemică, dar să n-o găzduim pe kindablog :)

ps. eddie, dacă citeşti printre rânduri, ai să vezi că exact asta spune şi marcotte acolo. de aia m-am lăsat eu de web. i se pierde înţelesul de multe ori. hai să nu mai facem webul o chestie geeky-techy, netul e despre altceva, hai să-i descoperim frummuseţea şi infinitul nu să ne lăsăm îngrădiţi la un asemenea nivel. reguli sunt, evident, dar asta, e ca o imagine de ansamblu, nu mă lua ad-literam :)

pps.
dacă uitase un doctype (ca google sau yahoo) sau să închidă un obiect, era altă discuţie :)

Oana spune:
...pe 03/26/07

Mihai, ce zici de youtube-ul autohton? http://www.trilulilu.ro/

Oana spune:
...pe 03/26/07

Sorry… E vorba despre site-ul Triluliu.ro

Sebi spune:
...pe 04/2/07

Felicitari pentru un design clar si curat.!

Vreo 2 curiozitati doar:
1. Pe pagina “Prezentarea hotelului”, este un submeniu in dreapta. Dupa mine, continutul de la fiecare din linkuri sta pe picior de egalitate cu continutul din prima pagina care apare in “Prezentarea hotelului”, in sensul ca tot acest continut e disponibil sub un singur link din meniul principal. Ma intreb daca structura informatiei nu ar fi fost putin mai clara cu inca un link, “Prezentarea hotelului” in acest submeniu, care sa confirme pagina curenta si relatia ei cu celelalte pagini disponibile in sectiune. Poate repetitia creata nu ar fi tocmai placuta, dar ma gandesc poate asa (sau cu alta solutie) s-ar fi castigat un pic in claritate

2. Linkul “Aflati mai multe despre locatie” nu cred ca informeaza corect despre destinatia sa, chiar daca intentia a fost orientarea catre scopurile userului. As fi folosit poate “Ne contactati pentru mai multe detalii”. Dar e doar parerea mea si astept sa fiu corectat :)

..Despre discutia cu html valid: Probabil raspunsul e la client: daca el are nevoie sa fie gasit si indexat cat mai bine, html valid mi se pare obligatoriu. Daca publicitatea la sit se face prin carti de vizita..atunci ok, poate sa fie si Flash ;)










Despre Kindablog

Despre Kindablog

Sunt Mihai Dragan, Business Development Manager la MB Dragan - (true) Interactive Agency.

Kindablog vorbeste despre vizual, publicitate interactiva si creativitate. Va invit sa va exprimati parerea, pe blog sau la mihai.dragan@gmail.com. Va salut!


What are my beliefs?

View Mihai Dragan's profile on LinkedIn
Optiuni

Aboneaza-te la RSS
Medicina-naturista.ro
TrackbackTrackBack URI

Categorii
Arhive
Blogroll
Discutii recente

Discutii recente:

Vasile spune: Peste tot in lume sunt bune...
postat in: Romania - cea mai frumoasa tara. Pentru ca este a mea.

Petre spune: ...
postat in: Euroline - un serviciu deosebit ( de orice inseamna onest )

petre_bv spune: Imi cer scuze pentru...
postat in: Euroline - un serviciu deosebit ( de orice inseamna onest )

c spune: 1. A castigat cineva vreun...
postat in: Euroline - un serviciu deosebit ( de orice inseamna onest )

Eianca spune: Ma bucur sa citesc aceste...
postat in: Romania - cea mai frumoasa tara. Pentru ca este a mea.

Statistici

Statistici:

Good and Bad Country Banner

Find me on the map!
Eroii nu mor niciodata

Discutii recente

Vasile spune: Peste tot in lume sunt bune...
postat in: Romania - cea mai frumoasa tara. Pentru ca este a mea.

Petre spune: ...
postat in: Euroline - un serviciu deosebit ( de orice inseamna onest )

petre_bv spune: Imi cer scuze pentru...
postat in: Euroline - un serviciu deosebit ( de orice inseamna onest )

c spune: 1. A castigat cineva vreun...
postat in: Euroline - un serviciu deosebit ( de orice inseamna onest )

Eianca spune: Ma bucur sa citesc aceste...
postat in: Romania - cea mai frumoasa tara. Pentru ca este a mea.

Profilul meu
Imediat ce gasesc ceva timp sa pun cap la cap niste informatii despre mine si lucrarea mea grandioasa, vei gasi aici profilul meu, unde vei citi despre glorioasele proiecte la care am lucrat.

Pana atunci, daca ai tu chef, da-mi un mail la mihai.dragan@gmail.com .
Restecp
Valid XHTML Valid XHTML RSS for this blog